Årets finaste helg i stugan...

...i alla fall vädermässigt!
Vi for fredag morgon, var hemma söndag eftermiddag och vi har verkligen haft kanonväder! Strålande varm härlig sol hela dagarna. Några minusgrader tidigt på morgonen, men solen värmde snabbt upp luften till flera plusgrader.
Trots att jag inte "pressat" i solen (det kan man glömma med två små) så har jag fått en hel del färg i ansiktet.
Ja det var verkligen fantastiskt.
Emil och Jonas har kört en hel del skoter förståss, jag och Robin har tittat på och gått egna små promenader.
Pojkarna verkligen älskar att vara där. Tror Malmesjaur kommer bli vårat andra hem nu en tid framöver.
Höjdpunkten efter skoteråkningen är nog hamburgaregrillningen ute på Morrikan..!


   
     

Som alla andra åt även jag min mat ute i solen...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

ÅHHH så härligt! Nu måste vi boka in en gemensam "malmis" semester snart! KRam

2009-03-17 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0