Vanlig söndag

Då har en "vanlig" söndag passerat.
Jag fick mig en välförtjänt sovmorgon (Jonas sov ut i lördags), igen av oss har fått sova ut på 14 dagar för vi har jobbat om vart annat jag och Jonas, så nu var det på min 14:e dag jag fick mig min välförtjänta sovmorgon. Man blir rätt stekt efter ett tag när man måste kliva upp vid 05,30. Men har man riktigt tur kan man få sova till 06,30 eller till och med till kl 07, det har hänt.

Vi gjorde Storheden efter lunch och sedan for vi ut till Gäddvik och lekte. Emil och Siri har verkligen roligt ihop. Rebban bjöd på fika. *mums*



 Här är busungarna...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härlig bild från husvagnen! Kram

2009-02-19 @ 10:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0