Alla hjärtans dag



Igår var det alla hjärtans dag och då bjöd vi familjen på alla hjärtans dag-fika.
Emil och jag började baka muffins 08,00 på morgonen. Han var så duktig min storkille att hjälpa till. Tyvärr tappade jag räkningen på bakpulvret när Emil skulle sätta det så våra muffins blev stora som hus, men lika goda för det! Blåbärsmuffins blev det.
Morfar, mormor, Emma och Oskar var här. Vi saknade farmor & farfar, Robert & Frida och Farbror Andreas & Charlotte förståss, men ni bor ju så långt ifrån oss. Farmor och farfar kan med all säkerhet komma nästa alla hjärtans dag och fika med oss, ni resterande hoppas vi också på kommer "hem" en vacker dag. =))

Här har ni en hel hög med bilder:

En av mina hjärtepojkar som har ett godishjärta i munnen.


Här har vi lek och musik för hela slanten...
   

Lilla Boblin som vill åka gunghäst...
   

Lilla Boblin


Är dessa släkt...?


Och sist men inte minst, mormor och morfar
 

Vi hade besök från lunch fram till middagstid. Emil var så slut att han vilade TVÅ ggr denna dag. =)
Efter middagen gick vi ut och lekte i det stora snöberget vi har här utanför på gatan, sen blev det ett kvällsbad för pojkarna och sen bums i säng. Det var två väldigt trötta pojkar ska jag säga.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka fina pojkar du har Åsa!! O Robin är verkligen en kopia av dig:-)

2009-02-16 @ 09:50:31
Postat av: Frida

Men åååååååååhhh vad söta ni är allihopa! Robert visade mig din blogg för ett tag sen, så jag brukar faktiskt vara inne och tjuvkika lite ibland, hålla mig uppdaterad så att säga, men nu var det ett tag sen! Gud vad Emil och Bobbin är sööööööta! Jag önskar så vi bodde i samma stad! Hälsa resten av familjen och jag hoppas vi ses snart! Puss och kram

2009-02-16 @ 17:38:38
Postat av: Emil

Emil säger till Frida: -Han heter R O B I N ! ;-))

2009-02-17 @ 14:30:43
Postat av: Åsa

Maria: Tack så mycket! =)

2009-02-18 @ 09:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0