Tre veckor

Imorgon blir min minsta prins tre veckor. Jösses, var tog dessa tre veckor vägen???
Han har redan blivit mycket stark i nacken och kan hålla upp huvudet själv i flera sekunderar när man håller han upprätt mot axeln. Han är så söt när han tittar med sina stora runda blå ögon och håller upp huvudet. Som om han tänker: Men jösses morsan, varför har du inte sagt att man kan se allt dehär? Har ju missat massor..!! =)

Mina andra två pojkar har faktiskt varit uppe i stugan nu i några dagar med farmor och farfar. Emil har fått åka skoter i massor och njutit av tiden där med dom. Pappa har också fått leka lite, tänk vad man hinner mycket "själv" när det finns två barnvakter på plats dygnet runt.
Jag och Robin har dock varit hemma, kände att åka dit med honom mitt i smällkalla vintern inte skulle bli någon hitt. I stugan ska man njuta, inte tycka det är skitjobbigt och vilja hem hela tiden. Hade inte varit så kul att sitta där inne hela dagarna och amma. Nej, bättre här hemma där jag kan ta en vagnpromenad i den härliga vårsolen!
Ser dock fram emot att åka till stugan när snön försvunnit och det är VÅR!

Nu har lill-glutten somnat så nu ska jag passa på att fixa lite här hemma, sånt man inte annars hinner. =)

Känner mig stel i nacke och axlar, tror jag spänner mig mycket när jag ammar m.m. Har ju en tendens att göra det. Kanske måste ringa min "privata" massör och fråga om hon har en halvtimma över till mig, gud så skönt det skulle vara!

Ses!


                             image119
                        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0