Syrran 17 år

Igår var det kalas för lillasyster som fyller 17 år. Nu är hon inte lill-Emma mer, det är bara att acceptera!

För någon vecka sen var jag hos mamma, satt med Robin i vardagsrummet, då hör jag hur mamma ropar till Emma från köket: Emma, ska du ha kaffe? Nä, här jag från Emmas rum, inte nu. Fy va konstigt det kändes, jag fick tanken, fan, nu är lillsyrran vuxen, inte ens jag dricker ju kaffe "än" (tror ju iof att jag aldrig kommer börja dricka kaffe heller). Ja, ja, allt har sin gång, även lill-Emma. :-) 

Min nästäppa är för övrigt helt borta, fantastiskt! *lycklig*

Emil och pappa for precis på badhuset med Mathias och Siri, jag, Robin och Diesel ska ta en skön promenad i vårsolen!

Farmor och farfar är på ingående idag, det ser vi fram emot!



Lill-Emma i egen hög person, julen -03
Liten och "ovuxen" =)
image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0