Natten...

Lille herr Larsson verkar vi ha lyckats med vad det gäller nattetid, han somnade kl 21 igår (kring kl 21-22 har han somnat redan från dag ett här hemma, för så vill vi ha det), sov fyra timmar, åt, sov fyra timmar till, åt (då var kl 06 när han ätit klart) och somnade om två timmar till. Jag känner mig som en pigg och utvilad mamma igen. ;-)
Lite skillnad mot för min större herr Larsson, såhär bra sov han inte förrens han blev sex månader då vi formligen tog tag i saken. Han sov inte alls skulle jag vilja säga. Men det gör han nu!

På natten är det mörkt och man sover, på dagen är det ljust, man är vaken och har roligt!

image120

image121

Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken sötnos!

2008-03-27 @ 12:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0