Snart dags för lillebror att entra världen

Usch, varför ska jag vara så dålig på att uppdatera här när jag vet att det finns dom som läser och vill ha färsk, ny info från Luleå, gärna med bilder *skäms lite*.

Ja, ja, nu är det snart dags för lillebror att komma till världen. Ca 5 veckor kvar, jösses, var har tiden tagit vägen???
Jag mår då iaf superbra. Bakifrån skulle man aldrig kunna gissa på att jag är gravid (höggravid), det syns ingenting alls. Kanske för att jag inte gått upp så väldigt många kilon.
Sen tackar jag gud att jag inte har några besvär, det hade inte gått i och med att min miniälskling Emil finns och är 2½ år. Har tar all min och Jonas tid, till våran glädje!
Det är helt sjuk hur mycket man kan älska en annan minimänniska, trodde själv inte det var möjligt. Får en konstig känsla ibland över hur det ska finnas en möjlighet för mig att kunna älska en annan minimänniska lika mycket... Blir antagligen inga problem, men tanken har slagit mig.

Farmor och farfar kommer upp på besök i veckan och stannar över helgen, Emil surrar redan som en papegoja om det och ser fram emot att få träffa dom!

Kommentarer
Postat av: Maria

Är det bara 5 veckor kvar??!!!! Herregud vad tiden har gått fort! Skulle vara jätte roligt att få till en date! Känns som att det är år sedan vi träffades. Det är ganska fullt upp här nu, mycket i skolan, pluggar för fullt till körkortet o så ska jag börja jobba extra lite grann men en date borde ju gå o få till eller hur?!:-)

Ha det bra!

Ps. Måste ju komma o lämna babysittern o bärsjalen om inte annat:-D ......

2008-01-22 @ 09:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0