Länge sen...

Nu är det ett bra tag sedan jag uppdaterat här och en del har väl hänt.
Till att börja med så har vi till Emils lycka fått ha farmor Ullamaj här hela förra helgen. Det var fantastiskt mysigt och tänk vilken hjälp och avlösning man har när farmor bor här hemma i tre hela dagar. Fantastiskt!
När vi mötte upp henne på busstationen så sken Emil upp och fick ett stort stort leende på läpparna. Det märks att han saknar dom mycket. Nu börjar han också förstå att det går lite mellan gångerna man träffas, men desto roligare kan man ha när man väl är tillsammans. Synd att farfar Harry inte kunde följa med...
Men antagligen, om allt nu går vägen, så ses vi igen nästa helg(!) i stugan, de funderar nämligen på att komma upp då i några dagar. Vi håller tummarna att det blir så.

Själv har jag hunnit med att ha en ordentlig bihåleinflammation och varit ORDENTLIGT förkyld nu i snart tre veckor. Jag hoppas att denna penicillin-kur ska hjälpa mig på "fötter" igen så att jag får tillbaka kraften.

Snart är det i alla fall dags för ett ultraljud i Sunderbyn. V. 19+6, så det är ganska sent. men det ska bli fantastiskt roligt och SKÖNT att få se det lilla livet, hjärtslagen och att allt sitter som det ska. För övrigt _vet_ jag att det är en till liten gosse, Algot! ;-)
Men ingen mage i sikte än, och tyvärr inga rörelser heller. Men det kommer väl (hoppas jag!).

Sen har morfar hunnit fylla 50 år (som ni läst i tidigare blogg). En mycket trevlig fest hemma hos dom med mat och fika så det stod ut genom öronen. Jag och Emil kämpade på till kl 21.30, pappa höll ut ända till kl 02. Han och Lasse spelade gitarr och sjöng natten lång.
Emma och Tina spelade också gitarr och sjöng. De var dock mer av den seriösa kalibern, dom är FANTASTISKT duktiga!!! Den 20 oktober ska de spela på Kulturens hus, JAG kommer vara där! Kommer du? =)

           image32
            VÄÄÄÄÄRLDENS bästa farmor och mormor tycker Emil!

                             image33


Och så har vi då morfar som fyller 50 år... =)

                                          image51


Kommentarer
Postat av: Lina m Novah

Läste jag rätt, el förstod jag helt fel...vet ni redan vad det blir?

2007-10-03 @ 20:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0