Herre gud...

Nu MÅSTE jag skärpa mig. Jag som hade tänkt att uppdatera här ett par gånger i veckan, och se hur det kan gå.

Ska lägga in bilder på "Lillebror" från ultraljudet vi varit på och lite bilder från våran mini-husvagnssemester som vi gjort med ett par vänner.

Magen har i alla fall börjat växa en del och lillkotten där inne är livligare än livligast. Är lite smått nervös över att han kommer vara lika vild utanför magen som inuti. Men det sägs ju att man oftast får en av varje, så vi hoppas på en lugn lillebror. =))

Kram alla i höstmörkret!

Kommentarer
Postat av: Ullamaj

Jag har varit här

2007-11-04 @ 09:55:43
Postat av: Andreas

Jag med :-)

2007-11-05 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0