Mysig helg

I helgen lyxade vi till det rejält jag och Jonas. Vi ringde mamma i fredags och frågade om hon kunde komma hit och tillbringa några timmar på lördagskväll för vi tänkte slå på stort att gå ut och äta på restaurant OCH gå på bio. Det var ett tag sedan om man säger så.
Snäll som min mamma är så säger hon aldrig nej, utan med ett lyckligt leende så säger hon "självklart"!
Sagt och gjort, middag på Waldorf (både jag och Jonas älskar den restaurangen) och ett härligt, mysigt biobesök med massa karra till, kan en lördag sluta så mycket bättre...?
En gång till före eller strax efter jul har vi sagt att vi ska hinna med. Det är viktigt att hinna unna sig lite också, och som en kär vän sa till mig; "Åsa, passa på nu innan Lillebror kommer, för allt är så mycket enklare nu..." (Hon har två stycken själv).

Har för övrigt börjat se serien 24 från start, första säsongen, från avsnitt ett (har inte sett det tidigare) och jag är fast, fast och beroende i 24-tresket... (Tur att jag har alla säsonger med alla avsnitt på cd-skiva, då slipper man både reklam och vänta 7 dagar på nästa spännande avsnitt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0