Emil älskar sin gitarr...

Har laddat upp en del bilder jag hade i kameran och inser att på ca 60% av alla bilder har Emil med sig sin gitarr. Han har ju musikaliskt påbrå både från mammas sida och pappas sida så jag tror att det är en lovande framtid för min son ;-)
Synd att man inte kan få med ljud/filmer här på bloggen, då hade ni fått ett sort skratt och tårögt leende över en liten filmsnutt med Emil, hans gitarr och sången: Bäbä vita lamm. Ja, ni får hålla till godo med dessa bilder:



    

De första två bilderna är när Emils moster Emma spelar på Kulturens hus. Helst ville han vara PÅ scenen, men det fick han ju inte, så han fick nöja sig med att stå längst fram och titta på Emma. Emil tycker att Emma är bästa mostern (och kompisen) i VÄRLDEN! =)


Ja och sen har vi ju morfars trummor också. En överlycklig Emil som hade kunnat spela hela natten om han fick bestämma:

  

Kommentarer
Postat av: jennie m malva o albin

Hej hej. Vilken liten hårdrockare han är Emil. :) O visst kan du lägga upp filmer på bloggen, använd dig av youtube.com bara. :) *kram*

2007-11-23 @ 23:06:42
URL: http://albinomalva.blogg.se
Postat av: Svärmor

Nu är jag uppdaterad

2008-01-05 @ 10:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0