Hur mätt kan man bli...?

Hur mätt kan man bli innan man spricker?
Är nyss hemkommen från mamma där vi ätit så det står ut genom öronen (mår fortfarande illa).
En JÄTTEGOD tacotårta med tillbehör förståss och marängtårta till efterätt. Emil hoppade över efterätten, tog en liten glass istället. Marängen fick han rysningar av konstigt nog. Men det är bara bra. =)

Regnet har plågat oss hela dagen dessvärre, men det gör inget. Kan vara ganska mysigt att "lagligt" få sitta i soffan och titta å Pippi Långstrump med Emil. Inte ens hunden har velat ut. Jo, vi trotsade regnet i morse jag och Diesel, jag helmunderade mig med regnkläder, stövlar och keps och så drog vi ut på en tur. Det är riktigt härligt ändå...

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja men erkänn att regn kan vara sjukt mysigt att vara ute i?! har alltid undrat från vem jag fått att det är myspys att gå i.. kanske är från dig?

2007-08-26 @ 00:49:22
URL: http://minajag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0